Το εταιρικό βίντεο στη νέα εποχή του μάρκετινγκ.
Ημ/νία δημοσίευσης: 9/1/2023

Γνωρίζετε ότι το 2022 το 82% της κίνησης του διαδικτύου ήταν η παρακολούθηση βίντεο;
Ότι ένα εταιρικό / διαφημιστικό βίντεο στην αρχική ιστοσελίδα της επιχείρησής σας μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας έως και 80%;
Στη νέα εποχή του μάρκετινγκ, όπου οι επιχειρήσεις εστιάζουν πρωτίστως στα έσοδα (λιγότερο στα κόστη), η χρήση του βίντεο ως εργαλείο προώθησης των πωλήσεων, είναι κάτι περισσότερο από απαραίτητη: είναι μία ζωτική ανάγκη.
Η νέα εποχή του μάρκετινγκ
Η νέα εποχή του μάρκετινγκ επαναπροσδιορίζει το μάρκετινγκ ως "τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων των δυνατοτήτων της επιχείρησης για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στον πελάτη και ως εκ τούτου, την προώθηση της ανάπτυξης" (McKinsey).
Τα τμήματα μάρκετινγκ έχουν μετατραπεί πλέον, από κέντρα κόστους, σε κέντρα εσόδων! Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων δεκαετιών, το μάρκετινγκ απέκτησε μια εξαιρετικά στρατηγική λειτουργία, ολοένα και περισσότερο εστιασμένη στους στόχους των πωλήσεων και υπεύθυνη για τη δημιουργία εσόδων. Σήμερα έχει την επείγουσα ανάγκη να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες των δεδομένων που διαθέτει η επιχείρηση και να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη και ως εκ τούτου να τονώσει την ανάπτυξη.
Υπεύθυνο για αυτές τις σημαντικές αλλαγές είναι το διαδίκτυο και η πληθώρα πληροφοριών που παρέχει (analytics), μέσω των δεδομένων που προκύπτουν από την αποκωδικοποίηση των αποτελεσμάτων μίας διαφημιστικής καμπάνιας.

Σε αυτήν τη Νέα Εποχή του Μάρκετινγκ, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που η ανάλυση δεδομένων και η τεχνολογία του μάρκετινγκ τα κάνουν πιο σημαντικά από ποτέ, όπως:
1. Άμεση ανταπόκριση
Τα αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο (ή σχεδόν σε πραγματικό χρόνο) βοηθούν στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών.
2. Πελατοκεντρικότητα
Ο υψηλός ανταγωνισμός και ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία, δημιουργούν πληθώρα επιλογών στον καταναλωτή, φέρνοντάς τον στο επίκεντρο.
3.Αληθινή εξατομίκευση
Η εξαγωγή και ερμηνεία των δεδομένων εξατομικεύουν το προφίλ των πελατών και οδηγούν σε πιο αποτελεσματικές καμπάνιες (π.χ. διασταυρούμενες πωλήσεις).
4. Προσβασιμότητα δεδομένων
Η προσβασιμότητα στα δεδομένα από όλα τα τμήματα της επιχείρησης παρέχει τη δυνατότητα συνέργειας και ανταπόκρισης σε αλλαγές και βελτιώσεις.
Η σημασία του βίντεο στο σύγχρονο μάρκετινγκ
Σήμερα, το βίντεο είναι το πιο προτιμώμενο μέσο ψυχαγωγίας για πολλούς ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, τα βίντεο στο διαδίκτυο παρακολουθούνται πλέον από περισσότερα άτομα από ότι τα κλασικά τηλεοπτικά προγράμματα. Στο πλαίσιο αυτό, το 86% των επιχειρήσεων στις Η.Π.Α. χρησιμοποιούν το βίντεο ως εργαλείο του μάρκετινγκ, ενώ η δυναμική του στη χώρα μας ανέρχεται ήδη με ραγδαίους ρυθμούς.

Γιατί είναι όμως τόσο σημαντική η χρήση του βίντεο ως εργαλείο του μάρκετινγκ;
1. Γιατί το βίντεο αποδίδει καλύτερα από μια εικόνα, συνοδεύεται από ήχο, περιλαμβάνει μία «ιστορία» και είναι πιο «εύπεπτο», πιο διασκεδαστικό και εν τέλει πιο προσελκυστικό. Πράγματι: τα βίντεο έχουν 1.200% περισσότερες κοινοποιήσεις στα social media, σε σχέση με τις εικόνες!
2. Διότι ένα βίντεο μεταδίδει κατά μέσο όρο το 95% του μηνύματός του, εν αντιθέσει με ένα κείμενο που μεταφέρει μόνο το 10%!
3. Διότι η σχέση κόστους – απόδοσης είναι εκπληκτική! Η αύξηση των πωλήσεων μπορεί να φτάσει και το 80%, ειδικά σε επιχειρήσεις του τουρισμού, της εστίασης ή ακόμη και του λιανεμπορίου, ενώ ο μέσος όρος αύξησης των πωλήσεων σε όλες τις επιχειρήσεις υπολογίζεται στο 30%.
4. Διότι είναι ιδανικό για θέαση στον ελεύθερο χρόνο από τις κινητές συσκευές, όπου κανείς δεν θέλει να διαβάζει!
5. Διότι είναι ευέλικτο, με την έννοια ότι μπορεί να ανέβει παντού (εταιρική ιστοσελίδα, social media, blogs, καμπάνιες email, τηλεόραση, διαφημίσεις στο διαδίκτυο, σε εμπορικές εκθέσεις, εκδηλώσεις, βιτρίνες κλπ.).
6. Διότι το ποσοστό αλληλεπίδρασης σε εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιλαμβάνουν βίντεο αυξάνεται κατά 96%!
7. Διότι ανεβάζει 50 φορές την πιθανότητα να βρεθεί η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα αναζήτησης της Google!
8. Διότι το βίντεο, ως μέσο ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας εποχής του μάρκετινγκ, με όλα τα χαρακτηριστικά της και όπως αυτά αναφέρθηκαν προηγουμένως.
Στη σημερινή εποχή, το βίντεο μάρκετινγκ είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείτε με το κοινό σας, να αναδείξετε την εμπορική σας επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να αξιοποιήσετε τα στατιστικά δεδομένα που σας προσφέρει, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσετε αφοσιωμένους πελάτες. Και με την ευρεία χρήση των social media σε όλα τα κοινωνικά στρώματα και τις ηλικίες, αυτό είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε τώρα είναι να καλέσετε τη FilmPartner, για τη δημιουργία του δικού σας, πρωτότυπου, επαγγελματικού βίντεο, από τους καλύτερους της αγοράς.
Μάθετε περισσότερα στο www.filmpartner.eu.
Πηγές: McKinsey, IndianWeb2, HubSpot, Simplilearn, WaveVideo, Digital Agency Network, Witside.
Σας άρεσε; μοιραστείτε το...
>> περισσότερες ανακοινώσεις